Lokalgrupper

6. marts 2018

Venstre i Odsherred er organiseret med én vælgerforening. For at sikre størst mulig engagement i lokalområderne, er der tre lokalgrupper. Lokalgruppe Nord, Midt og Syd. Formændene for de tre lokalgrupper vælges hvert år på generalforsamlingen og har automatisk plads i bestyrelsen. Lokalgruppemedlemmer kan frit optages og det er tanken, at lokalgrupperne mødes i den udstrækning der er stemning for det i lokalområderne. Lokalgrupperne har typisk valgt f.eks. at indkalde en byrådspolitiker til et møde og at lave et åbent erhvervs arrangement, hvor vi besøger en af de mange lokale virksomheder. Lokalgrupperne mødes efter det lokale behov.

Nord

Venstre 18. marts 2021

Lokalgruppe Nords område er det gamle Nykøbing-Rørvig område, men området er ikke forud fastlagt og kan derfor være flydende.

Lis Lykke

Midt

Venstre 7. april 2019

Lokalgruppe Midt er det gamle Trundholm område, men området er ikke forud fastlagt og kan derfor være flydende.

Annelise Hansen

Syd

Venstre 21. april 2024

Lokalgruppe Syds er det gamle Dragsholm område, men området er ikke forud fastlagt og kan derfor være flydende.

Per Nielsen